|
|
|
|
Wij leeren vliegen verschenen in het stripblad Robbedoes
Datum |
Vn |
Titel |
L |
Nr. |
Creators |
05-42 |
W1
|
Het gehele vliegveld wordt door |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
05-42 |
W2
|
Een witte kalklijn scheidt het |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
06-42 |
W3
|
De nachtverlichting |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
06-42 |
W4
|
Om veligheidsredenen dragen de vliegtuigen en |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
06-42 |
W5
|
Evenals vliegtuigen en watervliegtuigen dragen |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
06-42 |
W6
|
Luchtverkeersagenten bestaan er voorlopig nog |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
07-42 |
W7
|
Nu gaan we ons vliegtuig |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
07-42 |
W8
|
Oppassen rechts Tijdens de beweging |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
07-42 |
W9
|
Nu zullen we eens samen |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
07-42 |
W10
|
Als we den stuurknuppel zijdelings |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
07-42 |
W11
|
Door middel van het richtingsroer |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
08-42 |
W12
|
Om veligheidsredenen werd een internationaal |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
08-42 |
W13
|
Daar is een vliegtuig voor |
1/2 |
|
Charlie Del (st) |
08-42 |
W14
|
Bij sportvliegtuigen kan de snelheid |
1/3 |
|
Charlie Del (st) |
09-42 |
W15
|
Als we een bocht willen |
1/3 |
|
Charlie Del (st) |
09-42 |
W16
|
Gewoonlijk wordt een bocht genomen |
1/3 |
|
Charlie Del (st) |
09-42 |
W17
|
De richting waarin de motor |
1/3 |
|
Charlie Del (st) |
10-42 |
W18
|
Zonder ons te bekommeren om |
1/3 |
|
Charlie Del (st) |
10-42 |
W19
|
Voordat hij opstijgt is de |
1/3 |
|
Charlie Del (st) |
10-42 |
W20
|
Zodra alles gecontroleerd is |
1/3 |
|
Charlie Del (st) |
10-42 |
W21
|
Voordat de werktuigkundige de schroef |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
10-42 |
W22
|
De werktuigkundige gaat voor de |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
11-42 |
W23
|
Indien dit maneuver moet herhaald |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
11-42 |
W24
|
De motor wordt nu eenigen |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
11-42 |
W25
|
De warmte van den motor |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
11-42 |
W26
|
Terwijl de bestuurder zijn toestel |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
12-42 |
W27
|
Thans zijn alle voorafgaandelijke manoeuvers |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
12-42 |
W28
|
Het stijgen eischt van den |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
12-42 |
W29
|
De vliegtuigbestuurder is weer terug |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
01-43 |
W30
|
Indien de motor onmiddelijk na |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
01-43 |
W31
|
Thans zullen we het landingsmaneuver |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
01-43 |
W32
|
Nog een paar bizonderheden over |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
01-43 |
W33
|
Het vliegtuig mag nooit afgevangen |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
02-43 |
W34
|
Het luchtverkeersreglement |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
02-43 |
W35
|
Om goed te landen moet |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
02-43 |
W36
|
Indien de motor weigert moet |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
02-43 |
W37
|
Een kunstfiguur die voor landingen |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
03-43 |
W38
|
De looping is een der |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
03-43 |
W39
|
De tolvlucht behoort tot de |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
03-43 |
W40
|
De haarspeldbocht |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
03-43 |
W41
|
De duikvlucht |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
04-43 |
W42
|
De Immelman is een kunstvluchtfiguur |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
04-43 |
W43
|
De zijslip |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
04-43 |
W44
|
En ziehier vier verschillende loopings |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
04-43 |
W45
|
De klok |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
04-43 |
W46
|
De klok (vervolg) |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
05-43 |
W47
|
De hier afgebeelde kunstvluchtfiguur is |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
05-43 |
W48
|
De S |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
05-43 |
W49
|
De S (vervolg) |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
05-43 |
W50
|
Om van een gewone vlucht |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
06-43 |
W51
|
De schuine vlucht |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
06-43 |
W52
|
Ziehier thans een rechtsomkeer bestaande |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
06-43 |
W53
|
Stuurkabels van het hoogteroer |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
06-43 |
W54
|
Bij groote vliegtuigen is de |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
07-43 |
W55
|
Ziehier de voornaamste vliegtuiginstrumenten zoals |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
07-43 |
W56
|
De snelheidsmeters |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
07-43 |
W57
|
Windstilte |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
07-43 |
W58
|
Ziehier de thans op moderne |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
07-43 |
W59
|
De kunstmatige horizont |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
08-43 |
W60
|
Ziehier thans een samengesteld vliegtuiginstrument |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
08-43 |
W61
|
In de bochten verplaatst de |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
08-43 |
W62
|
Ziehier de aanduidingen tijdens een |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
08-43 |
W63
|
De kunstmatige horizont Sperry licht |
1/4 |
|
Charlie Del (st) |
|
|
|
|
134 |